word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Wednesday, May 7, 2014

her 'C' day - dedicated to my sister


salam...
a bigggg late..
as alwayssss..yeahhh that me yang selalu lewat ape-ape aje


so dikesempatan ini aku nak ucapkan tahniah untuk kakak ku Dr. Zuryany atas pencapaian gemilang beliau..
now officially beliau pemegang ijazah sarjana in maxillo facial surgery
segala hasil penat lelah akhirnya berbaloi
kitorang daftar masuk u pada tahun yang sama..which is aku for first degree dan dia untuk master
dan kami grad beza lebih kurang 6 bulan

penat lelah selama ni akhirnya membuahkan hasil yang lumayan..taniah juga buat mak dan abah kerana melahirkan anak yang cekal begitu..
how i wish satu hari nanti aku akan ikut jejak dia sambung master..in sha Allah


so here we go..
ada gambar ni je..sedih aku tak dapat bersama-sama di hari gembira dia sebab keje on her C day




abah dan mak on their 5th istiadat - 26/4/2014 - USM Minden, Pulau Pinang


sincerely:
your little sister who admire you much
4.46 pm
7/5/2014
Bangsar, Kuala Lumpur






nota kaki:
ku menulis ini bukanlah atas dasar nak berbangga dengan pencapaian adik beradik sendiri..tapi ini sekadar ingatan buat masa depan..mane la tahukan satu hari nanti aku kena amnesia ke..nauzubillah..

wasalam..
till we meet again


~thanx for reading..feel free to drop by~

No comments:

Post a Comment