word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Thursday, February 14, 2013

officially final semester

salam alhamdulillah..finally officially masuk sem 8..padahal dah start 2 minggu yang lepas.. tapi baru hari ni dapat result sem lepas.. agak lambat ye di situ..sedangkan nextweek ni student-student lain dah nak sem baru dah..

alhamdulillah bersyukur sgt result sem ni jauh dari jangkaan.. terima kasih pada semu lecturer dan CI yang banyak membantu..syukur sgt2 subject paling killer finally membuahkan hasil yang sgt manis selepas berhempas pulas menyiapkan..inilah yang dikata bersusah-susah dahulu bersenang kemudian..

rasa terbayar segala kepenatan..sebab sem ni dilalui dengan penuh dugaan dan cabaran..

result kali sungguh bermakna sebab hampir seminggu ni hati asyik bermuram durja je disebabkan beberapa kekurang yang terpaksa dilalui..bertukar tempat praktikal.. terpaksa extent kan tempoh parktikal dan mcm2 la..dan macam biasa.. Allah lebih tahu ape yang terbaik untuk kita..terasa segala kepahitan hilang macam tu je.. terima kasi Allah..

terima kasih mak..abah.. siblings..
lecturer..CI..
awak yg kacak di hati sy..hehe
dan kawan2..


sekarang ni hanya tinggal semangat yang bekobar-kobar nak habiskan praktikal ni nak balik bercuti seminggu...eh!!

semangat berkobar-kobar nak hard boundkan thesis dan meneruskan perjuangan sem ni...laaaa...

tahniah pada kawan-kawan dan adik-adik yang reach target masing-masing.. yang tak reach takpela..insyaAllah ini yg terbaik untuk kita.. terus berusaha..yeehaaaa!!!...
pada adik2 selamat bersemester baru..





"kalau semalam Allah berikan aku hujan.. aku bersedih sangat.. rupa-rupanya hari ni Allah nak hadiahkan aku pelangi yang cantik sangat.. Alhamdulillah..semoga aku menjadi insan yang sentiasa bersyukur kepada Nya"


~thanx for reading..feel free to drop by~

No comments:

Post a Comment