word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Thursday, February 21, 2013

dilemma

salam.. hari ni aku sekali lagi dihantui perasaan dilemma..apeke hal le timbul2 perkara gitu..takpe2 Allah saje nak uji aku lagi sekali.. nak uji kematangan aku dalam membuat keputusan.. atau ini mmg syndrome student final sem..hew..hew..hew..

semalam aku dah tak waeas berfikir..call semua org tanya pendapat..dan pagi tadi bangun dengan semangat sebesar centrepoint kemaman ni untuk membuat keputusan A..hati rase tenang sikit..but then 3 jam kemudian perasaan tak waras dtg lagi bila dapat call dr some place yang berminat menggunakan khidmat aku.. wah2.. ini mempermainkan perasaan tegar aku pagi tadi.. berfikir lagi.. adekah keputusan A akan merangkak ke keputusan B pula..

pening dah memikio ni ha.. setakat ni masih berada di keputusan A lagi.. ape kate esok??.. nntikan..


owh btw dah dapat tahu kena praktikal mana untuk special unit.. Alhamdulillah lah ade jugak insan berbelas kasihan nak bagi tempat kan..

keep remind my self malas nak fikir banyak terima dengan redha je.. kesian kat diri sendiri..kesian kat CI yg dah bersusah payah.. semuanya pasti ade hikmah.. chill~~~

~thanx for reading..feel free to drop by~

No comments:

Post a Comment