word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Friday, August 24, 2012

aidilfitri 2012

hari ni dah 5 syawal..rasanya tak terlambat lagi nak wish selamat hari raya pada semua umat Islam dimana jua anda berada..cewahh!!

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN!


mohon ampun atas semua kekhilafan diri ini..semoga bertemu lagi syawal akan datang.


walaupun baru 5 syawal..dan aku telah berjaya  kerja sejak dari 4 syawal lagi..owh sungguh tidak ohsem!
orang lain cuti direct seminggu..sedangkan aku terpaksa sedor diri baru sedang berpraktikal..terpaksa berdisiplin lebih..makanya raya ke 4 aku telah menjejakkan kaki ke opis..namun begitu..aku berjaya bersenang -senag dahulu bersusah-susha kemudian..dengan merayakan raya ke 3 dengan penuh sakan..tetapi malangnya terpaksa mengadaikan hari sabtu ku untuk penggantian..sekali lagi tidak ohsem!

tak banyak gambar yang ada..tahun ni beraya bersama keluarga yik dan iqin..takde keuarga khalisha

abang dan adik di pagi raya

beratur untuk sesi mengumpul duet raye..sungguh ohsem!..zaman aku kecik2 tak amcam ni pun..
yik & kak.aya
si over dan si mate besar





tetamu pertama setiap tahun

the cousins



ohsem family
salam aidilfitri dari kami sekeluarga.

~thanx for reading..feel free to drop by~

No comments:

Post a Comment