word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Friday, April 6, 2012

suasana 5/4

salam..

selamat bercuti kawan-kawan..semoga dengan cuti ini mampu meng'refresh'kan diri kita..
btw kawan-kawan dah balik 2 hari baru sy berjaya balik rumah..semua salah 'propojal'
*ahh padahal diri sendiri yang malas..haha*

ok aritukan sy ada poskan pasal ayah pindah tempat kerja dari temerloh ke lipis kan..
so sekarang ni abah pindah lagi..kali ni ke kuala terengganu
well..saya dengan mak adalah orang paling gembira sebab bagi saya dah lama sangat tinggal berjauhan dengan keluarga..so masa nilah saya nak berada dekat dengan mereka..bagi mak pula mestilah hepi sebab pulang ke negeri kelahiran sendiri..abah pun hepi sebab dekat dengan kebun-kebun dia..

tapi gembira tu macam tak lama..dah hampir sebulan lebih abah pindah kuala terengganu..tiba-tiba semalam ada berita yang tak berapa best nak dengar..abah kata dia dah give up dengan kerja..sangat banyak..serabut..tension..btw abah kali ini abah ditugaskan bahagian tender dan kontrak..dan unit di kuala terengganu ni baru dibuka..so abah kena mulakan semuanya dari zero..can u imagine?

mak cakap sepanjang dia hidup dengan abah..baru ni first time abah bersungut tentang kerja..baru sekarang rasa give up dengan kerja..kenapa??
saya memang tak de jawapan..sigh!

owh..cepat-cepatlah masa berlalu..saya nak kerja cepat2..supaya abah tak perlu kerja lagi..huhu



~thanx for reading..feel free to drop by~

No comments:

Post a Comment