word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Saturday, November 3, 2018

Tok ma dalam kenangan


 Assalamualaikum ,

Post ni tribute tok ma untuk anak-anak ummi, kakak amra, eusuff dan adik-adik (inshaAllah). Allah telah menjemput tok ma pulang pada 25 Oktober 2018 pada pukul 7.10 malam. tok ma pergi semasa berada di hospital sultanah nur zahirah, kuala terengganu sebab darah beku di otak.

ummi dengan abi tak sempat jumpa tok ma buat kali terakhir, last kita balik kampung sebulan yang lepas masa ummi ada appointment di HSNZ.

minggu ni sudah seminggu tok ma tinggalkan kita semua, jujur ummi cakap ummi juga turut rasa kehilangan tok ma.waalupun tak lama ummi kenal tok ma dalam 5 tahun je, tapi ummi anggap tok ma macam mak ummi sendiri jugak.

tok ma baik, kadang ummi rasa ummi bukan menantu yang baik, yela balik jarang-jarang. selalu bila balik pun, ummi tak banyak pun habis masa berborak dengan tok ma.

ummi harapkan sesiapa saja yang baca post ni boleh sedekahkan al fatihah untuk tok ma. semoga roh tokma ditempatkan dalam kalangan oarang yang beriman.


gambar bawah ni masa ummi dengan abi bertunang tahun 2014. ummi baru realize ummi tak ada banyak gambar-gambar org yang ummi sayang. lepas ni kena banyak simpan. sebab itu je yang ada kenangan nanti.  (* tapi kalau selalu ambik gamabr abi kata mangek 😜😝)






lol ~
Ummi

No comments:

Post a Comment