word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Monday, June 20, 2016

Panel jemputan di Tabayyun Astro Oasis

 Salam,

Ada tak sapa-sapa terserempak dengan hakak dalam rancangan Tabayyun Jumaat lepas dis Astro Oasis dan Maya HD, sila angkat tangan??

Hew..hew..hew

 Alhamdulillah aku diberi peluang berkongsi ilmu berkaitan dengan pemakanan semasa bulan puasa di dalam rancangan Tabayyun bersama Dato' Ustaz Mohd Zawawi Yusoh. Sebenarnya ni adalah last minute call, berpuluh kali fikir tak tanak. Tapi bila lagi kann, amukan pulak orang besau-besau kalu tolak.

Sebenarnya di adalah kali kedua aku masuk tv, yang pertama dalam rancangan Bicara Siswa yang Dato' Fazli pengacara tu, ni zaman-zaman universiti dulu la. dan ini kali kedua, paling mendebarkan aku jemput sebagai panel. Boleh tahan tahap debaran dia tu.

Dan yang sebenar-benarnya aku tak pernah tengok rancangan Tabayyun ni wehh, Rumah iols takde Astrokan.. Lepas tu paling sadis I olss tak pernah tahu kewujudan pengacara Tabayyun ni.. Sedehhh..haha.. Bila kawan-kawan cakap pasal Wan Kamaruddin baru time tu jugak nak gugel, lalu time tu juga la baru ku tahu. hehe


next time kalu aku rajin aku nak cerita pasal flownya, tapi buat masa ni aku malas..heh

 jom jela layan gambar yang ada kawan-kawan snap dan hantar kat aku.. sumpah sampai hari ni aku masih xde kekuatan lagi nak tengok video sendiri..kah!












sekian, tq abi Amra dan Amra teman ummi sampai  ke malam, lebiu..

sekan.

1 comment:

  1. wonderful post, very informative. I wonder why the opposite specialists of this sector do not realize
    this. You must continue your writing. I'm confident, you have a great readers' base already!

    ReplyDelete