word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Wednesday, April 10, 2013

kejutan demi kejutan

salam..
seriously kalaulah aku boleh maki hamun..itu yang aku buat sekarang..huhu

apekah nasib..ingtakan dah settle segala..rupa-rupanya masih ade kejutan..
kalau yang baca blog aku ni pasti akan tahu kisah penempatan praktikal aku yang kucar-kacir..
dan aku ingatkan benda ni dah berakhir dengan kata putus special unit aku di HSNZ..

hati yang tak berapa excited dapat msg dari CI pagi tadi..katakan beliau emelkan jadual praktikal dan mohon bersedia ahad ni..
kejutan.

petang tadi..tak sampai 24 jam..kejutan bila kawan sepraktikal call katenye berita baru TERPAKSA bertukar tempat praktikal..itu bukanlah masalah besar ..tapi yang menjadi masalahnya bila TERPAKSA tangguh tarikh..seriusly aku sakit hati....arghh..

banyak kali aku ulang kat mak yang aku tanak g praktikal dah..huhu..

stress.

aku tak taw nak hepi ke..nak melompat ke..ehh tetiba rasa nak bunuh org plak.

satu family jadi serabut dengan berita aku ni..nak nanges..nak nanges..

kenapalah tak berbincang dulu dengan kami ni..biarlah kami buat keputusan pulak setelah dibolakan..seriusly aku lagi bengang bila dah siap-siap post tarikh exam..

semua planning aku lingkup..

nak sejukkan hati sendiri aku asyik kena ingatkan diri aku tentang hikmah..end up aku google pasal pengalaman praktikal di ppum..mmg tak banyak tapi berjaya membantu aku..huhu..sobs..sobss

oioiii...memang la aku tak patut salahkan CI tapi hakikatnya aku tak sanggup dibolakan lagi..she keep saying ini yang terbaik untuk aku..die mahukan yang baik untuk kami..fine..aku rase yang terbaik untuk aku sekarang ni kawen.boleh!..

cis gatal..


korang bleh bayang tak berada di tempat aku ..sepatotnya ahad ni dah start praktikal dah..tapi terpaksa tangguh sampai sebulan..lepas tu yang paling malang terpaksa start bila semua orang dah start cuti..


kawan aku cakap..dengan keadan bengong camni..mungkin hari ahad ni aku kena bersiap pakai baju praktikal bagai duduk depan hospital..pastu tunggu je call kot2 still ade perubahan..haha..bengom..


~thanx for reading..feel free to drop by~

No comments:

Post a Comment