word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Wednesday, January 6, 2010

happy birthday


this is my 2nd lovely sister
Dr. Zuryany
currently study at USM KK
doing her master
and the important thing is
today 6th jan..rite
so. thats mean today is her birthday yg ke.....tuttttttttttttt
hehe

I wish U have a great life
moga anda sentiasa di selimuti kebahagiaan
may ALLAH bless U always

n I don't have any speacial gift for U yet
well..U already know me
I'm still a student..
hehe

but..I have really speacial gift 4 U
U just wait n see..okieee
n I hope it can be half of ur life..
my prayer always with U..
love U muacxxx




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

19th desember 2009





(alif tak yah sebok..ni bkn alif punye cerita tawu..)

this is my 1st lovely sister n with her 1st son
(I really luv U both..)
disini sy bukanlah mahu promote mereka ini
but..
okiee..let me explain
24th desember yg lepas adalah birthday kakak ku ini
hepi birthday 2 U along
I love U more
hope U r in happy moments always
n I hope U can get next baby soon..
hehee
* I want more nephew n nice..I don't want alif sorang jek

she's currently teaching at smk seri semantan
madam zuryaty
(upsss bro amir..sowi yup publishkan pic ur wife disini)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


choc indulgence = secret rcpe

owh enak sungguh kek di atas...
thanx a lot kepada pihak penaja
(dr.zuryany)
trime kasih juge kepada pihak yg menyebabkan ada penaja di atas..hehe

this cake
n
my mom birthday
owyyyeahhh

okieee

24th disember last year..( masih tidak terlmbtkannnn)
adalah besday mak sy

puan kamariah
erm..
birth day mak yg ke berape ek
owh yg ke 48 suda
mak I luv U
sy tak mahu tulis wish untuk mak sy disini
I want just her only knoe my wish..okiee
n anda tidak perlu tahu
this speacial tawuuu


org kate mak sy suda tue..
tp beliau tetap muda dihati sy
awk tahu ape..
beliau mak sy
n
U
jgn cube pertikaikan ia

n to my other half yg tak taw cpe lgi
(maybe U....why not..)

if U want me..jeng..jeng..jeng..
U r compulsory to luv my mom too
jika tidak
owhhh..
lupakan saje niat murni kamu itu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

n pic ni bawah ini adalah sy
sungguh kekanak2 kan..kan..
haha
biar la
awk ape sebok
haish

sy mmg begini
awk tak suke
awk pnye psl la
who care
n my father penah kate
"tak sngke anak abah ni sudah bergelar mahasiswi..tp perangai tetap same.."
hehe..ala abah relax r...tak macho r skema2

n U
awk ingt awk bagus sgt kew
suda cukop bagus ke???
perasan
huh

alamak terlebey suda
opssss

ini selingan saje okieee







sume diatas adalah wish sy kepade mereka2
I love them!!


No comments:

Post a Comment