word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Tuesday, December 15, 2009

hari-hari terakhir cutiku

evening at TC

owh..aku bukan insan kesepian seperti pic diatas..haha..aku masih punya org sekeliling yg menyayangi aku...
and untuk pengetahuan kamu semua..
bukanlah seayu sgt aku pegi pantai berbaju kebaya
agagaa..
actually baru pulang dari kenduri kawen anak kwn mak aku kat Annexe Rest House
so..
alang2 kami pom pegi la TC..

hai...musim2 cuti begini ramai betul org mngambil kesempatan nak bina masjid....
bagus niat mereka kan..haha

erm..dlm byk..kenduri kawen..yg ini jek aku pg...mls tul nak g kenduri kawen...
sampaikan mak aku kate ..nanti aku kawen org takmau dtg..haha..
lantak la..

lps meronggeng kt TC..maka kami sume pegi la pule menziarah EC mall..bkn pe da lame tak ziarah..nanti terase plak ati die..hak3...

agak ramai org dsitu..walaugimana pom ia tetap tidak menghalang niat suci lagi murni mak..along ngah n ude untuk bersoping moping..aku..???
bese la still stdent..diam je la..hehe..

okes la...mari lyn pic2 ni



No comments:

Post a Comment