word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Thursday, November 12, 2009

he's again

apa apaan lagi si alif ini..haha kusyuk betol depan lappy....

hah ni la buah ati kakak ku along nak abg iparku abg.amir..ni ank sulong dorang..merangkap anak buah petame aku..dan merangkap cucu petame dlm family aku..name nye WAN ALIF ZULKARNAIN..skang da umo stahun bape bln ntah..tapi kalu depan lappy ngalahkan kite yg da besau neh..isk..alif..adakah anda bercita nak jadi komputer programmer terkenal satu ari nanti....???? sila jawab...takpe2..alif doakan maksu kaye raye.then maksu bli lappy baru..lappy burok ni maksu bg alif free2..hehhe..genius kan maksu..haha

pic ni my sister ude yg anta waktu mgrib tadi..sume org xcited dgn stiap aksi c alif neh..kdg2 aku ase tergugat..hahaa..tade la.. aku lg la obses sgt ngan stiap perkmbangan alif..he's just like my doll..hehe..syg alif..miss u dear..a lot..




alif ade kunci kete...pe agi jom eh jln..eh..eh..bleh ke alif bawak kete neh.. lesen L pom tatak lagi..

saya~~??

No comments:

Post a Comment