word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Monday, November 11, 2013

soalan bocor TPM


salam korangsss..

semalam aku ade shara pasal aku pergi interview TPM tu kan..so ada kawan aku ni msg tanya contoh-contoh soalan yang ditanya..katanya nak mohon untuk tahun 2015..wahhhh kelas kau jahh awal sgt  ni..hehe..

takpe..aku dulu pun time tahun 3 degree pun dah usha dah scholarship ni..

okaii..so here we go!!!

soalan 1
of coz drg akan suruh perkenalkan diri 1 minute..yang ni aku just cakap seringkas mungkin je..nama penuh, asal mana, study mana dan kerja apa sekarang..

soalan 2
aku kan bagi satu clear holder sijilkan..so drg tanya semua pasal aktiviti yang aku join tu..soklannya berbunyi begini "apakah sumbangan anda kepada fakulti dan masyarakat"..yg ni aku goreng rangup-rangup..hehe

soalan 3
apakah ciri-ciri seorang lecturer awak yang awak tengok semasa awak belajar..then drg tanay apa kualiti yang ada pada diri aku ni..haa yang ni aku pun masuk bakul angkat sediri le..hehe

soalan 4
tetiba drg tanya apa yang awak tahu pasal FSK aka Fakulti Sains Kesihatan..oh my..serious aku tak study lansung pasal uitm ni kenn..so sekali lagi aku panaskan minyak elok2 untuk menggoreng..

soalan 5
since aku kerja sebagai RA kan..so drg tanya aku pernah tak deal dengan student..of coz pernah..aku pernah jaga exam junior aku..aku pernah assist lab junior aku..tetiba interviewer to tanay selain dari junior aku ..aku macam tak 'dapat' soalan tu..so aku tanya lagi sekali..then dia cakap contoh tengah aku duduk sesaje kat opis tu ada tak student medic ke..fisio ke datang..of coz la jawatan yesssss sgttt kan..aku salu lepak nagn kimi medic kot...kah3..

soalan 6
yang ni drg tanya aku ada tak pape soalan nak tanya drg..haha..include sekali ok..

opsss..semua in english ye..aku malas jela nak speaking kat sini kang terkezut pulak..kah3..perasannn sgtt..







ok ini adalah bagaimana BB Plus Collagen tu bertindak ye kawan-kawan

like sini >>> BB Plus Collagen


nak tahu lebih lanjut boleh lah pm ke link kat atas tu or sms/whatsapp 013-9102183



sekian


~thanx for reading..feel free to drop by~

No comments:

Post a Comment