word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Monday, December 31, 2012

transition mood



kalau sekarang orang dok sebok cerita pasal banjir gelombang kedua.. tapi aku dok sebok menenangkan gelombang di hati.. hanya Allah saje yang tahu gelombang tahap ape..huhu..namun aku masih bersyukur.. dalam kesusahan aku dialami.. aku berjaya mencari kekuatan diri.. baru nampak aku bukanlah selemah yang difikirkan..huhu..

2012 banyak kenangan manis.. banyak jugak kenangan pahit.. but then this is what we called as kehidupan...

berdoa dan berdoa..semoga segala yang manis terus berulang di 2013.. tapi yang pahit sile tinggal di 2012.. cukuplah dengan segala keperitan.. semoga ada bahagia disebaliknya..








Ya. Allah, Kau jadikanlah tahun 2013 ini sebagai tahun yang indah buat aku dan semua insan-insan tersayang ku.. Kau berikanlah kebahagiaan yang berterusan kepada kami...amiin...

No comments:

Post a Comment