word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Wednesday, December 28, 2011

final exam

salam..
woott..woott...
bahang exam semaking terasa..hangat bersama debaran

29/12 - praktikal prinsip penyediaan makanan
2/1 - psychology development
4/1 - immunology
5/1 - prinsip penyediaan makanan
8/1 - biostatistics
9/1 - medical nutrition therapy 2
10/1 - research methodology
11/1 - pharmacology

nampak tak!!nampak tak!!
jadual exam yang berderet

kalau tahun satu dlu jadual bukan main lagi kembang..makin lama makin kecut
aku doakan 3 tahun lagi yakni bila aku dah grad jadual exam jadi dua paper dalam masa 1 hari..buat 3 hari berturut-turut pon ok..muahahaha

eyh kawan-kawan seangkatan..good luck semua..aku doakan kita semua berjaya dengan cemerlang especially untuk masak memasak esok..okeyh!! diet rock!

wish me luck too.

salam









*malam ni perlu tido awal..setelah tiga malam berturut2 penadol sebagai meneman tido..
ya Allah jauhkan lah aku dari sebarang penyakit..berikanlah aku kekuatan menghadapi musim exam ini..permudahkan untuk aku menjawab segala soalan exam..dan kurniakan lah aku keputusan yang cemerlang..amiin


~thanx for reading..feel free to drop by~

3 comments:

  1. musim study week ialah msim sleep week terbaek..yeahuuuu!!!!!


    gudlak(:

    ReplyDelete
  2. may: haah dokter..dokter cinta..kah3...

    ika : yeayy tepat sekali baru belek setengah muke..terbongkang jek lebih..

    gd luck juge..

    ReplyDelete