word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Tuesday, May 11, 2010

im home

yahooo...gogglee...I'm home..
*padahal org lain da lama balik umah*
owh..akhirnya aku pulang juge ke rumah yg tercenta
kwn2 yg lain msti da start boring agaknye duk umah..n aku..
baru balik..masih fresh lagi..hehe
wah..sonok sgt neh..
tapi yg xbest nye..
lappy ku..
owh..owh..
kenapekah kamu?????
huh!!!
aku mau cmpak saje kamu lam tong smpai biar kamu merase naik lori smpah MPT
owhh..owhh...aku terbau vaio..
lalala
en.sony...come to me..
hurry!!!
mau vaio..ade yg bermurah ati mau belikan..???
mau ini
wah...bape ari tak dpt on9..merana jiwa..huuu
lappy pule rosak..
hidop..kenape kau begini???
saat2 aku memerlukan sesuatu
kau bawanye pergi
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment