word power

“Biar tak kaya harta tapi kaya budi, biar hanya kata-kata, kadang-kadang itu lebih bererti.”
DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

lets follow each other

Showing posts with label wedding. Show all posts
Showing posts with label wedding. Show all posts

Thursday, April 2, 2015

solemnization : 19 February 2015


Salam..

hye all... so yeahhh 1st post for 2015..ngee~
punya la lama tak buka blog.. reason?..
ntah sebab malas kot.. takde masa juga kot..eceh macam busy selalu saje

so cut it short and precise 19 Februari aritu officially someone's wife..
macam tak percaya lagi pun ada walaupun dah sebulan lebih kahwin..macam ape je kan =P

aku rasa aku tak pernah pun cerita pasal bertunang ke ..pasal kitorang ke kat sini kan.. tetiba dah nak kawen ..cemtuu..

so actually kitorang bertunang 31 Ogos 2014 tahun lepas, short notice punye plan ni.. less than 1 month punya preparation..ok bab ni nanti aku cerita..bepuluh kali dah janji dengan kawan-kawan nak cerita.tapi malas amat nak menaip kat sini..


so 

.
.
.
.
.
.
.

yeahhhh

 introducing my husband









ps: ilysms


~thanx for reading..feel free to drop by~

Sunday, June 15, 2014

Baraka Allahu Lakuma



salam

macam dah lame jee tak meroyan kat sini...heww..heww..hewww


ni saje nk update coursemate  iolsss kaweennn
tahniah u all..selamat bercinta hingga ke syurga
selamat melahirkan zuriat yang soleh dan solehah




bib dan cik awie




kimi dan emy




khai dan zetty...ehhhhhh

aku pun tak pasti ape motif gamba aku dgn khai kat ats ni..mungkin sebab jeles tengok wedding photoshot emy ngan kimi kot time ni...muahahaha



done



~thanx for reading..feel free to drop by~

Sunday, December 15, 2013

QATRUN'S WEDDING

Salam..dear all

post ini didedikasikan untuk friend of mine Qatrun Nadira for her wedding

Qatrun ni salah seorang member zaman INTEK..cehh zaman..yelah sebab dah 6 tahun tinggalkan sekolah..aku super excited nak pergi kenduri Qatrun ni.sebab ni first time aku pergi wedding kawan sekolah..before ni asyik tak berkesempatan je..so here we go..jom tengok gambar..






qatrun and her husband rizan..pelamin super duper cantekkk amat..melting..dan verangan..mihmihmih..
dorang pakai emmerald green..pelamin kaler soft sangat..pink putih dan turquoise dan of cozz pengantin menyerlah sangat..


 


newly wed 




hantaran dari qatrun kepada her husband..sangat kretif okeyhh..ada padang bola lagikkk..


hantaran from her husband to her..both pon kakak qatrun yang buat..



yeahhh..ini kami berlapan..dari kiri 
shila..iffah..zue..aku..rizan..qatrun..izzati..asma..diebah..dilah



ada photo booth lagi..ini kakak qatrun dengan die yang buat tauu..dohhh awesome sangat



guest book pon buat sendiri jugakkk...argghhhh snagat kreatif..memang sesuai sangat cikgu seni





ehhh..tetiba kan..aminn..mohon next!








buat qatrun dan husband..
selamat pengantin baru
selamat bercinta hingga ke syurga
semoga cepat dapat baby
mihmihmih..




and today..I already miss all of them..semoga ketemu lagi semua..sorry tak sempat nak bawak berjalan ke semua tempat..


till we meet again.
salam


XOXO 
zetty

Saturday, January 19, 2013

family..family

salam.. alhamdulillah finally final exam dah habes khamis lepas..tapi ape resultnye erghh..malas nak ulas balik pasal exam.. macam biasa.. exam is exam..

tapi alhamdulillah masih mengekalkan prestasi yang baik tanpa adegan repeat posting..

tapi kegembiraan tak kan lama sebab this sunday kami perlu present result thesis.. hish..menambahkan debaran betol la..


owh this is some pixie of my sister's wedding.. gambar lain banyak lagi.. tapi this is top three for me..

next time kalauuuuu rajin will be upload.. heww..hewww..



love family


the flower girls.
~thanx for reading..feel free to drop by~

Friday, November 23, 2012

sister's wedding

salam.. lambat giler nak update kan.. dah jadi pengantin basi dah.. damn hectic week.. and now not feeling well.. demam ..batuk dan selesema menyerang.. today feel better than past 2 days.. PCM jadi teman baik..
 owh well nak wish tahniah to my sister and new-brother-in- law..

terima kasih pada semua yang sudi membantu menjayakan majlis tersebut..xlarat nak cerita every single thing..just to share a moment of her..







eh tetibe ade gambo ni